Suomen farmaseuttinen yhdistys

Suomen farmaseuttinen yhdistys on vuonna 1887 perustettu tieteellinen yhdistys, jonka toiminta-alueena on koko maa. Yhdistyksen tarkoituksena on farmaseuttisten tieteiden, farmaseuttisen tutkimuksen ja niiden sovellutusten edistäminen. Lisäksi tuetaan yksityisiä tutkijoita myöntämällä apurahoja ja jakamalla tunnustuspalkintoja.

Uutiset|
Albert Wuokon palkinto myönnetään vuonna 2024 nuorelle tutkijalle. Albert Wuokon palkinto on Suomen suurin farmasian alan palkinto ja tarjoaa vastavalmistuneille tohtoreille upean mahdollisuuden saada tunnustusta ja kunniaa erinomaisesta panoksestaan ​​farmasian alalla. Palkinto on arvoltaan 4000 euroa.
Tapahtumat|
Suomen farmaseuttinen yhdistys järjestää FinPharmSci 2024 tapahtuman Helsingissä torstaina 14.11.2024.
Kuva
PhD student competition
Uutiset|
EUFEPS:n vuositapaaminen 2024 järjestettiin 23-25.5. Unkarissa ja osana konferenssia pidettiin väitöskirjatutkijoiden esitelmäkilpailu. Suomen farmaseuttinen yhdistys nimesi kilpailuun yhden apurahansaajistaan.