Uutiset|
Suomen farmaseuttisen yhdistyksen hallitus julistaa haettavaksi tutkimus- ja koulutusrahaston tutkimusapurahat. Hakuaika on 1.5.-31.5.2024. Rahastosta myönnetään toukokuun haussa henkilökohtaisia apurahoja väitöskirjaan johtavien tieteellisten jatko-opintojen tekemiseen.
Kestävän farmasian luento
Uutiset|
SFY:n vuosikokous järjestettiin 17.4. Tieteidentalolla. Maailman ensimmäinen kestävän farmasian professori Mia Sivén piti kokouksen yhteydessä seminaarin tulevasta tutkimuksestaan ja opetuksesta. Kiitos Mialle erinomaisesti esityksestä ja kiitos kaikille kokoukseen osallistujille!
Tapahtumat|
Suomen farmaseuttisen yhdistyksen vuosikokous pidetään keskiviikkona 17.4.2024 klo 16.30 Tieteidentalolla osoitteessa Kirkkokatu 6, 00170, Helsinki, salissa 207.
EUFEPS-logo
Uutiset|
EUFEPS:n vuosikokous 2025 järjestetään 19-21.2.2025 Wienissä, Itävallassa. Suomen farmaseuttisella yhdistyksellä on mahdollisuus järjestää tapaamisessa tieteellinen sessio.
PBP world meeting logo
Tapahtumat|
PBP World Meeting -konferenssi järjestetään Wienissä, Itävallassa 18-21.3.2024. Suomen farmaseuttinen yhdistys osallistuu tapahtumaan ja yhdistyksen jäsenet ovat oikeutettuja jäsen hintaan rekisteröityessään tapahtumaan.
Uutiset|
Suomen farmaseuttisen yhdistyksen hallitus julistaa haettavaksi tutkimus- ja koulutusrahaston matka-apurahat ja konferenssiavustukset. Hakuaika on 1.1.-31.1.2024.
Uutiset|
Suomen farmaseuttisen yhdistyksen jakamat tutkimusapurahat ja tunnustuspalkinnot on julkaistu 9.11.2023 FinPharmSci tapahtumassa Tieteiden talolla.
Tapahtumat|
10th BBBB conference on Pharmaceutical Sciences -konferenssi järjestetään 12-14.9.2024 Tartossa, Virossa.
Tapahtumat|
Vuoden tärkein farmaseuttisten tieteiden ja tutkimuksen verkostoitumistapahtuma