Uutiset|
Suomen farmaseuttisen yhdistyksen hallitus julistaa haettavaksi tutkimus- ja koulutusrahaston tutkimusapurahat. Hakuaika on 1.5.-31.5.2024. Rahastosta myönnetään toukokuun haussa henkilökohtaisia apurahoja väitöskirjaan johtavien tieteellisten jatko-opintojen tekemiseen.
Kuva
Kestävän farmasian luento
Uutiset|
SFY:n vuosikokous järjestettiin 17.4. Tieteidentalolla. Maailman ensimmäinen kestävän farmasian professori Mia Sivén piti kokouksen yhteydessä seminaarin tulevasta tutkimuksestaan ja opetuksesta. Kiitos Mialle erinomaisesti esityksestä ja kiitos kaikille kokoukseen osallistujille!
Kuva
EUFEPS-logo
Uutiset|
EUFEPS:n vuosikokous 2025 järjestetään 19-21.2.2025 Wienissä, Itävallassa. Suomen farmaseuttisella yhdistyksellä on mahdollisuus järjestää tapaamisessa tieteellinen sessio.
Uutiset|
Suomen farmaseuttisen yhdistyksen hallitus julistaa haettavaksi tutkimus- ja koulutusrahaston matka-apurahat ja konferenssiavustukset. Hakuaika on 1.1.-31.1.2024.
Uutiset|
Suomen farmaseuttisen yhdistyksen jakamat tutkimusapurahat ja tunnustuspalkinnot on julkaistu 9.11.2023 FinPharmSci tapahtumassa Tieteiden talolla.