Apurahahaku 2024

Suomen farmaseuttisen yhdistyksen hallitus julistaa haettavaksi tutkimus- ja koulutusrahaston matka-apurahat ja konferenssiavustukset. Hakuaika on 1.1.-31.1.2024. Rahastosta myönnetään tammikuun haussa henkilökohtaisia apurahoja tieteellisiin kokouksiin tai tutkijan- ja jatkokoulutustilaisuuksiin osallistumista varten sekä apurahoja tieteellisten kokousten järjestämiseen. Apuraha on käytettävä vuoden 2024 aikana eikä apurahoja myönnetä menneisiin tapahtumiin. Apurahojen jaosta ja suuruudesta päättää Suomen farmaseuttisen yhdistyksen hallitus. Apurahansaajille ilmoitetaan maaliskuun alussa. Osa jaettavista matka-apurahoista kohdennetaan ”10th BBBB conference on Pharmaceutical Sciences” konferenssiin (Tartto, 12-14.9.2024) osallistumista varten.

Haku tapahtuu yhdistyksen kotisivujen kautta 1.1.-31.1.2024.

Apurahansaajan tulee antaa selvitys apurahan käytöstä kolmen (3) kuukauden sisällä apurahan käytön jälkeen. Väitöskirjaan johtavaan tieteellisten jatko-opintojen tekemiseen myönnetään apurahoja toukokuun haussa.